Ton van Amerongen lijsttrekker VVD Dronten

Geen zin om te lezen? Geen probleem. Bekijk hier het filmpje van de lijsttrekker.

Van Amerongen opnieuw lijsttrekker voor de VVD Dronten.
Sinds 2010 is Ton Van Amerongen namens de VVD Dronten wethouder in het college van Dronten. Van Amerongen heeft aangegeven dat hij het lijsttrekkerschap van de VVD opnieuw vol enthousiasme uitdraagt. ‘’Ik heb een enorme drive om door te gaan. En dat doe je als lijsttrekker niet alleen. De VVD Dronten bestaat uit een enthousiaste club mensen. Met een mooi team bruisen wij van de politieke energie, we pakken aan en stropen de mouwen op.

VVD Dronten heeft veel bereikt deze periode
Onze partij heeft veel bereikt deze periode en de verandering gebracht die Dronten nodig had. We staan er financieel een stuk beter voor dan aan het begin van deze raadsperiode, de nieuwe lokale zorgtaken in Dronten, Swifterbant en Biddinghuizenhebben we goed vormgegeven, we hebben de lasten laag kunnen houden en belangrijke keuzes gemaakt voor een groeiende economie.”

Het werk is nog niet klaar en het kan altijd beter
Allemaal op dossiers waar de VVD Dronten het verschil heeft gemaakt. Alleen is ons werk nog niet klaar en kan het altijd beter. Daarom wil ik door’’, aldus de huidige wethouder die in deze raadsperiode onder andere verantwoordelijk is voor financiën, cultuur, duurzaamheid, sport en onderwijs in de gemeente Dronten.

Blij met de keuze voor Van Amerongen
Het regiobestuur is verheugd met de keuze voor Van Amerongen. "Hij heeft in de afgelopen jaren bewezen dat hij voor Dronten veel voor elkaar heeft gekregen. Daarnaast wordt hij als wethouder in Dronten zowel binnen als buiten de partij breed gedragen’’.

In het najaar wordt de volledige kieslijst vastgesteld.

Wil je de lijsttrekker of de VVD Dronten al in de aanloop naar de verkiezingen volgen? Dat kan!
www.vvddronten.nl
www.twitter.com/vvddronten