Fractie op bezoek bij TOP-Onderneming van Dronten

Niet alleen het college van Dronten zoekt de verbinding, de VVD fractie Dronten natuurlijk ook! We vergaderen steeds vaker "buiten de deur" en dat bevalt goed!

Het nieuwe jaar begon goed voor Kunststof Recycling van Werven BV uit Biddinghuizen! Sinds 5 januari mogen zij zich TOP Onderneming van de gemeente Dronten noemen. Tijdens het nieuwjaarsfeest van de OndernemersVereniging De Driehoek (OVDD) kregen zij namelijk uit handen van Robert Elshof (juryvoorzitter) een prachtige prijs, een bijzondere blijk van enorme waardering!

Reden voor de VVD Fractie om bij hen op bezoek te gaan. Niet alleen om te feliciteren, maar natuurlijk ook om eens een kijkje in "de keuken" te krijgen. Na een bijzonder hartelijk ontvangst door Ton van der Giessen en Sabine Potgieter kregen we een overduidelijke presentatie te zien over het verleden, het heden maar ook een "sneak-preview" van de toekomst. Indrukwekkend!

Vervolgens stond er een rondleiding op het programma. Wat een bijzonder bedrijf!
We hebben veel stof tot nadenken meegekregen, we zien het als huiswerk. Vanzelfsprekend houden we het bedrijf nu extra in de gaten, en bij het aanschaffen van bijvoorbeeld een tuinset denken we vast nog eens terug aan deze bijzondere avond.

Ton en Sabine, enorm bedankt! We hebben genoten!