Een slimme en praktische invulling

BDE Personeelsdiensten is 7 jaar geleden opgericht door Brigitte Ender. Sinds maart 2015 heeft zij Joanne Berghuis in dienst genomen, omdat BDE een groei doormaakte. Beide dames komen uit de wereld van het uitzendwerk. Naast een kantoor in Biddinghuizen  zijn ze nu ook te vinden in Dronten. En wel in het pand van IMpact, hoe slim bedacht! Wat een slimme, praktische invulling.

BDE heeft voor een samenwerking met IMpact gekozen, omdat IMpact een grote sociale speler is op het gebied van mensen (met een afstand tot de arbeidsmarkt) begeleiden naar werk. Zij hebben beiden als doel om mensen aan het werk te krijgen.

BDE bemiddelt op alle niveaus in alle bedrijfstakken. Een van de voornaamste punten is  vanuit sociaal oogpunt mensen te begeleiden die dat het meest nodig hebben. Beide organisaties  kunnen elkaar ondersteunen door elkaars kwaliteiten te gebruiken. BDE is sterk in uitzenden, werving en selectie en payroll. IMpact is sterk in het klaarstomen van mensen tot de arbeidsmarkt door middel van het bieden van opleidingen en het begeleiden van mensen. Ook op het gebied van re-integratie vraagstukken en outplacementtrajecten heeft IMpact veel kennis in huis.

De VVD fractie vindt het een geweldige goede stap en wenst zowel BDE als IMpact een succesvolle toekomst en vruchtbare samenwerking toe!

www.bdepersoneelsdiensten.nl  / www.impact.nl